Admin: Terima kasih.

Setelah sekian lama tidak mengemaskini blog ini, terkejut juga saya bila menjenguknya malam ini. Tidak sangka pula begitu memberangsangkan sambutan untuk blog ini. Malam ini sahaja ada 132 pengunjung blog pada statistik. Alhamdulillah, ramai yang nak belajar buat kek lapis. :)

Banyak juga yang menghubungi saya melalui e-mail dan bertanya soalan di chatbox. Saya jawab sekadar yang Allah bagi saya ilmu mengenainya. Banyak lagi yang meminta resepi kek roll dan juga bertanya mengenai penggunaan ketuhar. Insya'Allah jika ada kesempatan akan saya kemaskini blog ini dengan resepi-resepi baru serta tips-tips yang lain.

Sekarang ini agak sibuk dengan kerja penyelidikan dan saya bakal menyambung pelajaran di peringkat sarjana tidak lama lagi. Mohon doa pengunjung-pengunjung blog sekalian agar dipermudahkan urusan saya dan sahabat-sahabat yang lain. :)

Terima kasih atas kunjungan anda. Insya'Allah raya ini, akan saya masukkan resepi-resepi baru. ;)
Sunah Sakura

| JDT Blogger | UTM PhD Student | Part Time Baker @ Selera Sakura | Email: siti_hasunah@yahoo.com

2 Comments

  1. salam sis su singgh di hujung tahun 2010 nie...bawak ole2 untuk sis...1 klik tuk sis

    ReplyDelete
Previous Post Next Post