Berada di Luar Kawasan

Assalamualaikum dan selamat petang.

Subhanallah, sepanjang berada di luar kawasan ni, banyak pulak tempahan kek yang saya terima. Ada jugak yang bertanya tentang kek-kek yang lain, tapi mohon maaf sekali lagi, memang yang tertera pada sidebar blog ini aje lah yang mampu saya terima untuk tempahan setakat ini. Yang lain-lain, insya'Allah akan datang ya?

Sebenarnya saya berada di kampung sekarang ni sehingga 3 Mac 2013. Maka, tempahan untuk minggu ini terpaksa saya tolak. Hanya tempahan untuk selepas tarikh 3 Mac itu yang boleh saya terima. Sebarang kesulitan amat saya kesali.

Maaf sangat-sangat!

Jangan serik menempah dari Selera Sakura ya? :)
Sunah Sakura

| JDT Blogger | UTM PhD Student | Part Time Baker @ Selera Sakura | Email: siti_hasunah@yahoo.com

Post a Comment

Previous Post Next Post