Selera Sakura Kini di Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan selamat pagi!

Dah lama saya tutup kedai, sekarang baru nak bukak balik. Tapi kali ni bukan di Skudai atau Johor Bahru lagi.

Untuk makluman semua, saya telah berpindah ke Damansara Damai, Petaling Jaya. Oleh itu, segala tempahan kek sekarang adalah di sekitar sini sahaja. Melainkan tempahan Kek Lapis Sarawak yang Malaysian wide. Sebab kek lapis kan boleh pos ke seluruh Malaysia~ ;)

Saya baru sahaja berpindah tak sampai seminggu lagi. Sekarang dah duduk bersama encik suami. Cuma, tempahan kena ambil sikit-sikit dan hold sementara menunggu ketibaan peti ais dari rumah sewa lama encik suami. Dalam bisnes kek, peti ais memang sangat penting! Kalau tak, macam mana nak simpan mentega, ovallate, susu-susu yang dah dibuka, kek yang dah siap untuk disimpan, dan lain-lain.

Sebab tu, terima kasih sangat-sangat kepada pelanggan yang memahami dan sanggup menunggu hingga saya bersedia untuk menerima tempahan. Alhamdulillah. Bagi yang berminat untuk menempah, boleh tengok update kepada maklumat tempahan saya di SINI dan SINI.

Akhir sekali, doakan saya di sini. Moga dipermudahkan semuanya disamping encik suami tercinta.
Sunah Sakura

| JDT Blogger | UTM PhD Student | Part Time Baker @ Selera Sakura | Email: siti_hasunah@yahoo.com

Post a Comment

Previous Post Next Post